perfect

Vi bråkar, vi skrattar, vi gör precis allting tillsammans. Hur ska jag kunna beskriva min lycka genom ord till dig? Kommer aldrig kunna beskriva hur mycket jag älskar dig i pengar, eller massa ord. Det ända sättet att visa det är att jag är med dig, skrattar, är sur och myser med dig. Känslan när jag såg dig, och känslan jag har nu. Jag är överlycklig, för jag fick min kille, den killen jag såg, som jag inte hade någon aning om vem det var. Och helt plötsligt så satt du på min sängkant och nu är du den rätta killen för mig. Den jag alltid vill vara med. Ett liv utan dig nu skulle bli jordens undergång. Jag försöker tänka mig igenom allt om du skulle lämna mig, eller dö Vad som helst för att jag ska bli ensam igen. Jag kan inte hitta någon väg. För det verkar som det är menat, du och jag.

 

Att jag surar och vill bara ligga i sängen och glo på tv och orkar inte pussas, klart det är en del av mig. Jag är inte den som vill ligga och kyssas precis hela tiden, det blir jobbigt för mig. Men det skulle aldrig betyda att jag inte älskar dig, för jag älskar dig av hela mitt hjärta. Jag brukar alltid vara vaken när du sover, för du är en sömntuta på kvällarna. Men alltid när jag kollar på film så blir det att jag bara vänder mig och kollar på dig en stund. För du är den sötaste som finns när du sover och älskar när du pratar i sömnen. Vet att du inte tror på mig när jag säger allt du har sagt på natten när jag berättar det för dig, du får alltid ett stort leende på läpparna och viftar på armarna och säger: Nej, det har jag inte sagt, jag kommer inte ihåg det. Man bah, KLAPP IPANNAN!

 

Du ler jämt, du är alltid glad. En sån jävla stor personlighet, du är galen, rolig, glad och störd. Precis så som jag behöver, någon som är alltid glad emot mig. Och jag hatar när du aldrig vill ta kort, du är den finaste som står på jorden, så varför visar du inte upp ditt fina ansikte till världen? Och när jag får kort på honom, jag lovar. Jag fick kämpa. Jag kan knappt vänta på att börja mitt liv med honom, själva. Jag vill bara gå klart skolan, börja jobba, flytta tillsammans med honom och SKAFFA UNG JÄVLAR. Bara leva tillsammans med dig, dag in och ut. Allt utan dig är så jävla tråkigt, när jag är med folk så längtar jag alltid efter dig. Närjag var i Helsingborg i 4dar så låg jag på soffan och bara var så ledsen som man kan bli för jag saknade dig enormt mycket. Livet blir fan tungt när du inte finns nära. Telefon räcker inte men jag älskar att höra ditt hej. Dina morgon SMS och kvälls. Ibland ringer du bara för att säga godnatt och säger jag älskar dig tusen gånger innan vi lägger på. Vem trodde att du någonsin skulle älska mig?

 

Jag visste, jag var så säker att jag inte hade någon chans på dig. Kände på mig att du hade en flickvän, och vart så nervös varje gång jag såg dig. Jag vände bort huvudet, tog på mig luvan. För jag hade ingen aning om vad du tycket om mig den dagen, och nu vet jag, haha. Men när du gick förbi där, så fastande jag alltid och hörde ingen säga något när de pratade till mig. Hur kunde du fånga mig så otroligt? Att jag hoppade och skrek varje gång jag fick sms av dig. Hade inte en aning om du smsade med andra eller bara med mig. Men vart så jävla besatt av dig, tänkte på dig hela tiden, kollade på dina bilder på fb hela tiden och allt du hade skrivit. Jag vart så jävla sur när du hade åkt utomlands, men såklart. jag gillade dina statusar, om allt du skrev. Du borde ha märkt det? Haha. Varför tog det 4månader för oss att ta första steget? Vi var sådna fegisar som bara låg och smsade varandra och på något sätt hoppades på att någon vågade.

 

När du kom och gick, stannade allt upp, igen.. Var så nervös, skulle jag krama dig eller inte? Hade ju fan längtat att göra det. Jag fick de, hur bra kändes det`? Det är också en grej jag aldrig kommer kunna beskriva. När vi låg där i sängen, dag in och dag ut, när du tog stegt att hålla om mig. Mitt hjärta stannade, och vart helt varm och kändes alltid att här hör jag hemma. Han kommer bli mitt liv, han får mig mer levande än någonsin. Jag var så rädd och osäker. Jag gick varjedag och undrade när kommer dagen han lämnar mig? Kommer han göra det eller vill han bara sex kanske? jag var så jävla rädd, eftersom jag hade hittat den killen jag var helt förtrollad i. Bästa minnet.. Måste ha vart när vi brottades i snön, i februari förra året. Vi kastade varandra och tanten som stod och glodde på oss. Kunde inte ha vart mer levande.

 

Jag är fortfarande rädd, att du ska hitta någon bättre. Eller att du lämnar mig för att du tröttat på mig, på mig eller mina humör. Eller att det ringer och säger att du är död. Min luft skulle försvinna ur mina lugnor, att tänka tanken gör mig alltid tårögd. För min värld skulle rasa, mina dagar skulle vara sommar dagar året om med dig, men skulle bli förstörda och mörka. Tårar skulle rinna hela dagen och natten. Jag skulle aldrig klara av att förlora dig helt, att du skulle dö, åhnje. Det finns inte med i min framtid. för jag vara så försiktg, för du är mitt allt.

 

Jag är lycklig, med dig. Finns ingen annan skulle vilja vara med. Alla jävla killar ser och är ointressanta för mig, spelar ingen roll hur mycket det slicker röv så finns det bara du i min hjärna. För jag kämpade för dig, jag släpper dig inte i första taget. Jag älskar dig, plutten.

Så söööt!


Kommentarer
Postat av: iad

hur blev ni tillsammans? vem tog lixom steget och hur gick det tilll? :)

2012-03-20 @ 23:13:34
URL: http://idamatilda.webblogg.se/
Postat av: fanny

Var nog jag som tjatade på honom och komma sen träffades vi igen och drygade med honom för han hatade att börja pussas, a du fattar. Så han tog nog modet då att försöka. Och det lönade sig, 14månader senare så står vi här fortfarande med varandr! :D

2012-03-21 @ 09:51:42
URL: http://fannybajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0