alla tråkiga svar

1. hur gammal är du & vilken linje ska/går du på i gymnasiet? :)
- Jag är 16, fyller 17 om någon vecka och går vård&omsorg :)


2. Vart bor din pojkvän?

-Min pojkvän bor i Gävle, villa staden och på stan :)

 


3. tar du någon medicin?

-Ja, 1 på morgonen och 2st på kvällen.

 

4. Brukar du vara med hans kompisar och kommer du överens med dem?
- Ja, det brukar jag. Men händer inte ofta, för när vi är med varandra så vill vi bara vara med varann, hah. Men ja, hans vänner är sjuka, lite som mig. Så jAAAA

 

5. vad älskar du att göra?

- Att vara med min älskade pojke!

 

6. var är tvålen?

- hm, Ida. Tror den finns i fängelset med massa bögar!!!



8. fanny, älskar du tvålar och janne ? :O
- hm, Linnea. Jaaaa, både och <333


9 .Vad har du för kamera? :)

- jadu, det undrar jag med :o - en nikon ifall, har ingen jävla aning om vad den heter :ooo

 


10. Brukar du prata mycket med philips föräldrar? Isåfall har du några tips på det då? =)
- Skrattade för mig själv när jag såg denna kommentar!
För nästan alla har problem att snacka med deras föräldrar osv. Jo, det gör jag. Brukar slå och brottas med Philips pappa, så tror det xD Nä, men försök att umgås mer med de, blir lättare att öppna munnen då. Sen att lägga en kommentar när vi pratar om något. vet faktiskt inte :(


11. Inget illa menat, men har du jättestora påsar under ögonen eller ser du alltid ut så? Eller sover du dåligt?
- Haha, hej du. Näe, det är såhär att jag är född med mina thepåsar under ögonen. Tänkte ett tag operara bort de, men vad vore jag utan de? Haha. Och jag sover jävligt dåligt med, men har ingenting med att göra med påsarna och ända sen jag var liten så sa alla att jag såg trött ut hela tiden, jag är en jävla tröttis helt enkelt.


12. Varför åkte du 11an förr? bor du där eller
- Haha, helvete heller, hellre döööööör jag. Nä, var på praktik där i 5veckor.


13. berätta om din asperger?=D
och hur vågade du berätta det?


- Vad ska jag berätta då? Att den förstör ens liv ganska lätt och finns nästan inget positivt med den? Jag känner, upplever, allt annorlunda med de som inte har det. när någon bryter ''reglerna'' så kan jag bli helt galen, blir kaos. Kan inte ens förklara. Men kommer alltid ha problem med det sociala och isolera sig själv, för det är jag jätte bra på :D
Sen hur jag vågade berätta de. Jag vågade knappt berätta för Philip, jag trodde han skulle lämna mig. Men vart så bra så. Men förr fick jag alltid en halv hjärtattck när någon pratar om de, för de pratar så feeeeeeeeel om den. Alla tror att man är cp som han i rymmden har inga känslor. De var lite överdrivigt i den filmen. Sen vågade jag egentligen inte, men jag pallade inte med skiten.


14. dina närmaste vänner?


- ida slida, Linnea



15. vad brukar du göra om dagen?
- skola, hem, sova, tv, duscha, data och sova, typ så?


16. Varför dricker du inte eller något sånt?
- för när man sätter en lag så finns det en anledning till det med.
Och jag tycker det är otroligt töntigt


17. dina favorit serier?


Greys anatomy, 30grader i februari, gossip girl, the river, teen mom.


18. vad längatar du mest till sommaren?


- Vara ute och gå med Philip, sola och bara ha en stor tröja på sig och fortfarande svettas. haha


19. ad har du för sommarplaner?

- Ingen aning, kanske följer med Philip till turiket? Han vill de och allt. Men mamma pratade om göteborg och Norrköping till släkten min.


20. vilken bh stolek har du?
jadu, har ett par jävla silikontuttar ja. 80 B, men den är förstor runt om men där framme är den perfekt ;D


21. vilken roll har du i klassen?
- typ, idiot, dryga, fula?


22. hur gjorde du med ditt hår så det växte så mycket? använde du ricinoljan? :)
- HAHASAHAHHAAHHAHAHAHAHAJASGHDJKSD
jag dör hellre än att ha bajs medel i mitt fina hår. + bara påhitt att de funkar, man inbillar sig så nå sjukt. Sen sket jag i att platta de, locka de och allt. Då jävlar ska du få se att håret växer!

Här var nog det som längst!

 

23. färgar du håret hemme eller hos frisör?
- förr gjorde jag det hemma, men mitt hår vart helt förstört och sen dess har jag färgat hos frisör.


24. vad ska du göra i sommar? :D
kom till skååååååååååååååååååne

- Skulle vara härligt att komma till skåne, fyfan vad man trivdes.



25. hur många har du legat med?


- Philip.
Varför skulle jag säga det -.-


26. har du twitter?
- Nej, funderar inte på att skaffa heller :D



27. varför bloggar du?
älskar din humor och ja allt shit med dig asså ;) hehe!

- gullis! För jag inte har något vettigare för mig tror jag. Gillar att skriva av mig och sådär, vill lägga upp bilderna jag tar och sånt :)


28. saknar du inte din syster ?

- Saknar tiden, ja. Men vi är helt annorlunda personer nu.

Skulle inte sitta dåligt att vara där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0