Tisdag idag, onsdag = ledig

Jo, sötare var han

_________________________________________________________________________________________________________________

Hade idrott, hinderbanna. var funnit de. Fick mens imorse och jag har en svig mensväääääääääääääärk.. Men jag ska till Philip med halv 4bussen och mysa med pojken min. Sover kvar och ser vad som händer imorgon. Men är lite trött, inte så jäääävla mycket. Men jaja. Ska ha hälsosamtal och medicin och vård och omsorg, sen får jag gå hem :D

Lite fula saker.

haha, tog bilderna på lovet, här var nog kl 4-5. Kunde aldrig sova, var alltid vaken till halv 7 - 7. Nätterna är jag som piggast och dagarna som tröttast. Kul liv. FULT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0