Varit i stallet i 3timmar

Guuud så slut jag är. Direkt när jag kom till stallet såå började de åska och började tveka om jag skulle rida eller inte. men jag sket i de och hästen kände på sig att de skulle bli oväder men jag tvingade på honom. Men blev en mysig ridtur. Han fick trava lite mest gått. Men han var så pigg idag så han fick galoppera en sträcka på 50meter ungefär. Han är liksom 25år och en nordsvensk. Han är hur pigg som helst för sin ålder, typ som en 9årning. Men sen hämtade jag bobo och gick ut med honom, han är sååå gooooooo! Men blev en halvtimme med honom. Han var så dryg för han försökte ta allt gräs hela tiden............ Men han precis hem innan allt regn kom, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0