Senaste dagarna

Har jobbat, hos philips farmor och farfars hus, fick 2000kr. Har städat ur min brors lägenhet totalt och fick 700kr. Igår så jobbade jag åt sandvikens hus för de fyllde 50år. tjänade 1080kr, fick se Martin stenmarck och mangemakers (lol) jaja. Sen har Philips pappa köpt en ny båt, åkt i den osv, nästan dött haha. Men skit kul att åka båt, hehe. Sen har vi vart hos några friends och haft kuuuuuuul. Jag misssa Natashas student för vi kunde inte åka till Norrköping (sög) Fick sommarlov och massa skit. Vet ej vad jag ska säga. Jo, har sålt mina älsklings skor för 300kr till en tjej i Skåne, om ni vela veta allstå. Haha. Men sitter och tittar när philip slår ut sin gaderrob, (nyss flyttat) Vet inte hur de kommer sluta, menmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0