Ne är så jävla arg på allt

Orkar fan inte leva mer. Så trött på hur världens har omvandlats till.

Menar, typ 10åringar springer runt med iphones och märkes kläder så de bara sjunger om de. Snart förlorar alla oskulden när de är 11 - 12år. Skulle inte förvåna mig ett dugg.

Man kan inte ens gå ut för man vet inte vem de är som gömmer sig någonstans och sen hoppar fram och våldtar en eller dödar en. Kul liv.

Alla djur utrotas typ för de tar bort all skog och dödar alla djur eller tar med djuren och säljer de på en jävla marknad. tar bort kroppsdelar på djur för de är värda mycket pengar.

Allt handlar om pengar och alla pengar är snart gone.

Vad man än gör nu så gör man alltid de för uppmärksamhet, ttycker alla. Alla lägger ut bilder på fb för att på 1000 likes typ.

Folk tar droger och dricker alkohol och blir hög och full. De gör inbrott, lurar alla och är elak.

folk tar mer självmord, undrar varför? finns många orsaker men skulle tänka mig mobbning. Hon/han hade väl inte en iphone antar jag.

Kommer fan inte på något nu men jag hoppas jorden går under så slipper vi detta. :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0