oh please, take me away

Vad vill du att jag ska säga? Att jag tvingar mig själv att sluta äta det jag älskar och ljuga om att jag älskar att se ben på kroppen?  Jo, om det var så enkelt, så visst. Men om jag hade svält mig själv hade jag vart 10kg mindre, och det är jag inte. shut the fuck up.

________________________________________________________________________________________________

Idag är der 13 månader för mig och Philip, den bästa tiden i mitt liv. Han som räddade mitt liv och lämnade mig aldrig när det blev för tufft. Vi alla har våra stunder och dom brukar oftast göra oss starkare. Men jag älskar dig, plutten min!

Lionel Richie – Just For You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0