Love

Jag: Fan, jag vinner fan aldrig något

Philip: Men älskling, du vann mitt hjärta.

Hur gullig är denna underbara pojke, utan honom skulle livet aldrig vara sig likt.

 

Såg på en tjejs blogg att hon gjorde slut med sin pojkvän för dom bråkade så mycket? Vad jag tycker? idiotiskt. Om man hittar en som man är kär i ska man inte släppa taget förs känslorna är borta eller otrohet, sen om ena är elak och slår en. Tycker jag. Menar, vi alla kan inte vara lika, vi kan inte bete oss likadant som alla andra. Vi alla bråkar, bästa vänner och pojk/flickvänner men man blir alltid sams och lever vidare.

 

Om man tittar längre in det här, finns det en sån jätte skilland mellann bästa vän eller förhållande? Man är jämt med sin kille/tjej om man är tillsammans, man berättar saker som man aldrig skulle kunna säga till någon annan. Man har roligare än någonsin och gör allt tillsammans. Det är samma med bästavänner fast man är kär och känner på ett annat sätt. Men ni ger väl inte upp era bästavänner för ni bråkar lite mycket i en period? Ni fattar grejen, så kass på att förklara.. I ett förhållande är man bästavänner, så känner nog alla. Ta inte det här fel nu och jag älskar Philip

 

Aja, ska ta på mig kläder nu och fixa i mitt rum. Mamma velade inte att jag skulle åka till philp eftersom jag hade feber i morse med, men mår bättre nu och ska tjata lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0