Haha, jag lever faktiskt.

Har inte haft orken till att blogga, vart vart helt slut denna vecka.

Men igår så var den jobbigaste dagen pålänge, mitt huvud dunkade verkligen sönder, tror jag hade min första migrän. Men satt på 11an i en timme för att tiden skulle gå och orkade inte gå hem och sen till rese för jag skulle träffa mamma där och sen dra vidare till Gävle. Fick en semla av henne, och jävlar så god. Sen gjorde jag och Philip semlor, fick inte i mig en halv ens, mådde verkligen illa. Sen gick jag upp ich la mig i hans underbara säng och somnade. Vet inte hur eller när eller hur länge. Visste inte ens att jag hade somnat. Sen var vi och kolla på en lägenhet osv sen drog jag hem och somnade dirket kan jag lova.

 

Imorgon är det sista dagen för mig på praktiken, kommer sakna stället som fan. Men ändå skönt att det är över. Men ska njuta av varje dag på lovet, fyfan så skönt det kommer bli. Har fan förtjänat det, men blir inget godis eller chips. Philip har börjat tränat så hoppas all sån skit försvinner ut i mitt liv, haha. Har märkt att mina armar har blivit större, nu säger kroppen stopp! haha. Ne nu ska jag nog kolla på lite gossipgirl,eller nä ska fan sova. Natttti!

<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig och din syster? du skriver aldrig om henne eller verkar inte umgås med henne ?

2012-02-23 @ 00:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0