5 fucking saker

› 5 saker som gör dig glad just nu: Min pojkvän, snart lov, gossips girl, ingenting mer. 
› 5 saker som du inte klarar dig utan: Min pojkvän, datorn, rakhyvel, parfym, skallertidningar 
› 5 saker som alltid finns i din väska: min plånkbok, telefon, busskortpasserkort, parfym, kläder 
› 5 länder du skulle vilja besöka: Usa, amerika, frankrike, thailand, turkiet 
› 5 närmsta vänner: Måste nog vara Philip, Ida, Linnéa, mamma, pehr. Fast ser aldrig någon av dom, haha. 
› 5 favoritserier: greys anatomy, gossipsgirl, o.c, teen moon, reavenge 

› 5 framtidsdrömmar: Bli modell, bo i L.A, bli så rik så jag slipper bry mig om allt, lägenhet i newyork, klara skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0