Varit ute och gått 2 gånger idag, 2timmar.

Var till uppsala idag för Philip köpte en cykel så han kan cykla med mig när jag rider, WIHO. Men min älskling blev kvar hemma hos sig och jag här hemma hos mig. Har så otroligt tråkigt utan honom, men han är ute med sina moppepojkar just nu (tråkigtsomfan). Men aja, sen var jag halv död i soffan och sen tog jag tag i livet och drog ut en timme själv. Rensade tankarna, var på riktigt dåligt humör, trött som bajs. Sen kollade vi på hockeymatchen, riktigt bra av svedberg, så jävla bra. Men brynäs vann ifall. Är så jävla sur för jag vill gå på matchen imorgon, SLUTSLÅT, IGEN. Fuck my liffffffffffffffffffffffffe. Haha, tur att en av spelarna bor typ granne med Philip då, ehhehe. nE SKämta.Fast han gör de, haha. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Märks det att jag är trött? Aja sen drog jag och philip ut igen en timme. Han visade mig ett spår jag aldrig hade sätt, as bra faktiskt. Men när vi är halvvägs, vad tror ni händer? JAG HÅLLLER PÅ ATT SKITA PÅ MIG!!!! Racingbajs på högsta grad för fan. Tur som fan philip hade cykkeln så han skjutasade mig sista biten för det var inte långt ifrån innan jag skulle skita på mig. Fick springa upp till toan och var där i 5min kanskeoch det rann, och rann, tog aldrig slut. Men sen om man gick in där, då var man död. FYFAN vad mitt bajs stinker, hahaha. NOG med det, kom hem till mamma så vi har myst lite, kollat på tv och ätit lite för gott. Men ligger och njuter i sängen och glor på ursnygga angelina jolie, hon är på 3an nu. Men fan vad hon var snygg där, mycket snyggare då än idag................

Haha, saknar gullfiorna!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0