Svar till den dära Moa.

Jag skrev aldrig att jag skulle svälta mig själv -.- Har alltid velat haft en ''svält kropp'' eller vad man ska säga. För det är så man ska se ut när man är modell, och ja. Jag är fet jämfört med en modell, jag skulle aldrig få ett jobb med den där vikten. Sen är väl längden ett problem med. Men att du blir irriterad kan jag inte förstå. Men glad att du läser ifall! :D

 

Sorrry med allt dåligt bloggande, det är ju heeeelg. Men tror inte att ni har siittitoch klickat in här ändå! Men som sagt, Twilight var grym, hatade slutet. Men så är det alltid, får väl bara sitta här och vänta tills nästa år.. Jag bestämmde mig att det här var en helg, den sista helgen jag skulle få njuta av det jag älskar nästan mest, godis &&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& chips.. Vart lite igår och idag. Men som sagt, var sista gången på två månader! :D Men ska lägga mig nu, är bajs trött och ska spela Word feud med älsklingen, ska fucking vinna.

 

Tänke ta lite kort imorgon om jag hinner med. Lite nytt och sådära. Har inga bilder på mig i kort hår, så :D

Ser ut som jag sitter naken ;o

Fan, saknar det blonda håret -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0