OhYYYYYes

Klarade matteprovet (omprov) Matte är inte precis min bästa vän men vi försöker komma överens..

Vet inte hur medicin provet gick, men kan allt, men jag fattade inte frågorna, varför händer alltid sånt här mig? Pluggar sönder mig själv och sen blir utan resutalt, men visst jag kommer inte få F och inte E kanske D eller C, B. Jag vet ju inte.

 

Men jag somnade när jag kom, var helt slut. Inte konstigt när jag somnade kl 2inatt. Men Sen hade jag ställt kl på 15:07 för jag inte vela missa one tree hill, så vaknar jag och kollar på telen, den var kokhet. Den hade inte ringt och kl var 15: 43. ÅÅÅÅÅÅÅH. Just my luck. Men imorgon slutar jag 4 och spelar in progamet, haha. Min älskling kommer även imorgon, ska pussa på han så mycket jag kan. Och han kommer även bli super glad när han får reda på att vi ska kolla på massa program jag har spelat in. Speciellt top modell, haha.

2 Bilder från igår xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0