Ny vaken är jag inte så smart..

När mamma kommer in till mig, kl var 07:15 och frågar när jag ska gå upp mitt svar ''För det finns inge smör'' hahaha, alltså jag sitter och dör för jag skrattar så mycket. Det gjorde min dag och Idas, hahha.

 

Sen drömde jag i lördags jag om kärnkraftverket som spränges i ryssland på 80-talet. Och jag var där när de stängade av pumparna och när det sprängdes. Var typ, 50m ifrån. Sen försöker jag springa, men det går inte, hatar när det blir så i drömmar. Men så kommer mamma och cyklar jag bah, mamma jag har radioaktivtet på mig, (hon var nästan på samma plats) Hon bah : Ta min cykel'' Hahhah allstå, fattar ni? Det är stört..

Typy öde i den staden, för man får inte vara däääääär :d

tjernobyl


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka bloggar läser du ?:)

2011-11-21 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0