Nu har jag fan bestämmt mig på riktigt.

Nu ska jag gå ner i vikt. Mitt mål är 5 kilo, åt början iallafall. Men har slutat käka, pasta, ris, potatis, bröd, godis, kakor, chips och allt det där. Ska försöka hålla mig i minst 2månader. Inte lätt när man har en pojkvän, sen vill man ligga och mysa, sen proppa i sig godis.

 

Idag körde jag hårdbanting fan.

Frukost - inget (äter aldrig)

Lunch - 2biffar, lite sås sen en hårdbröd macka, var as hungrig.

Middag - nothing

vid 7tiden käkade jag fil och cornflaks, för mamma sa att jag skulle. Annars hade jag klarat mig utan. :)

 

Ska börja äta lika lite som en myra, dricka mig mätt om jag fortfarande är hungrig så ska vi se att jag rasar ner i vikt. Har alltid vart halv fet(tyccker jag) Hahha. Aldrig vart nöjd med min kropp heller. Kört att jag ska gå ner i vikt miljontals gånger. Är som en missbrukare fan. Men jag och älskling har bestämmt oss nu och det ska fan bli resultat! :D

Hur jävla avundsjuk blir man inte då? suck

victoria secrets dammmmmmmmmmer här.. Kuk

 


Kommentarer
Postat av: Moa jansson

Du får ju inte dom där kropparna om du svälter dig, då får du matproblem osv, vill du ha de så skyll dig själv.



du får dom om du slutar träna.



Sluta säg att du är tjock blir sp irriterad

2011-11-20 @ 18:18:00
Postat av: ANONYM

ett litet tips bara!

vissa kroppar reagerar olika, ibland kan du även gå UPP i vikt på att sluta äta sådär på en gång, har hört att det bästa är om man äter dom gånger man ska om dagen och nyttigt.. sen kanske tränar på sidan om, drar ner på kalorier osv.. haha men vad vet jag ;)

2011-11-21 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0