Morgonen började bajs

Vaknade och börja packa och hittar inte badkort och fick daaaaaaaaaaamp. Ringde till Philip och där log det. A, fick damp började halv skrika. Vart sur på bästa hundarna, men arg vart jag bara för jag kunde ha fått sov morgon och att jag var trött.. SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuck

 

Hade nyss Matte prov, gick skit. Hade inte ens börjat med vissa saker och det var ju bra.. Men får göra det muntiligt annars sen. Men bajs, snart börjar medicin lektion, slutar 2, niceee. Ska hem och sova och plugga till naturvetenskapsprovet.


Kommentarer
Postat av: Klara ♥ ^-^ [FOTOBLOGG]

Hej där!

Fin blogg du har! ^^

Lust att kolla in min, bloglovin' byte kanske?

Kram Klara! ♥

2011-11-22 @ 14:12:38
URL: http://klarafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0