Kul Liiiiiiiiv..

1. Hur gammal är du om fem år? 21

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Min klass

3. Hur lång är du? 1,68.. :(

4. Vilken är den senaste filmen du sett? OCEAN

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Mamma, haha.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? '' Men han är bättre nu''

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa, men skönare att smsa, t.ex. om man kollar på tv.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda

10. När såg du senast din mamma? för 3min sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du? bajs blåa..

12. När vaknade du i dag? Halv 8

13. Vilken är din favoritjulsång? ööööhm, min egna

14. Vilken är din favoritplats? Hemma hos philip, i hans underbara säng!!

15. Vilken plats föredrar du minst? Det området skolan ligger på.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I Los angelos :D

17. Vad skrämde dig som barn? Lastbilar!

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag sa till mamma '' för det finns inget smör''

19. Hur stor är din säng? 1,20

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? hm, mest med på ;)

22. Hur många kuddar har du i sängen? 8st

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Sandviken, elelr gävleborg,

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? STRUMPOR
26. Är du social? ja, det är jag. Men inte på min fritid.

27. Vilken är din favoritglass? Ben jerrys, cookie

28. Vilken är din favoritefterrätt? Makaroner och kötbullar, hamböredressing.. Som jag inte får äta, fuck my life.

29. Tycker du om kinamat? Äckligaste som finns

30. Tycker du om kaffe? Blää

31. Vad dricker du till frukost? Ingenting, kanske mjölk ibland.

32. Sover du på någon särskild sida? Längst in mot väggen ifall.

33. Kan du spela poker? Nope

34. Tycker du om att mysa/kela? ja, klart.

35. Är du en beroendemänniska? Ja, uutav Philip

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nääe.

37. Vill du ha barn? jaa, skulle vara så mysigt.

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska

39. Har du någonsin åkt ambulans? japp, 3gånger

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Jadu, ibland kläder, ibland på Philip, ibland ingenting, men dom försvinner, det gör dom. Men på vad?

42. Äger du dyrbara smycken? Haha, nej.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Topmodel, grey's, värsta pojkväns någonting.

44. Kan du rulla med tungan? nej, men önskar att jag kunde :D

45. Vem är den roligaste människan du känner? Pehridaphilip. Hehe..

46. Sover du med gosedjur? Haha never

47. Vad har du för ringsignal? Ingen alls

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Nej.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min medicin bok.

50. Flirtar du mycket? Bara på philip.

51. Kan du byta olja på bilen? Hahha, nej.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Ja, går alltid för fort.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Angelina jolie

54. Läser du dagstidningen? Nej

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej, men jag köpte alltid tidingarna ''nu'' och ''bild'', skit roliga att läsa.

56. Dansar du i bilen? Ja??? Vem gör inte.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRj? Stavas de så?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? skelett, leder, muskler

59. När var du i kyrkan senast? Eeeeeh, typ skolavslutingen

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Niklas

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 ;o

62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Philip

63. Vad lyssnar du på just nu? Adrian lux - teenage crime

64. Har du varit med i tidningen? Yes, senaste i september -.-

65. Vad är det konstigaste du ätit? Bajs. Nä, men vet faktikst inte.

66. Vem såg dig naken senast? Philip såklart. :D

67. Vad är det för färg på din tandborste? Röd och vit

68. Hur imponerar man på dig? Jadu, skratta åt allt jag säger, haha xD Nä, men omtänkssam, motsatsen mot mig. :)

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ingen, döljer det helst. :)

70. Har du någon piercing? Läppen och örat

71. Din största vinst? 75sppänn

72. Civilstånd?

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? fb, bloggar

74. Är du fåfäng? Vad är det?

75. Ångrar du någonting du gjort? Att jag var dum och lätt när jag var mindre.

76. Hur gammal är din pappa? ingen aning?

77. Vilket är ditt drömjobb? Att vara modell, ända jag drömmer om för fan.

78. Finns det något du verkligen skulle vilja göra men inte haft tillfälle, tid eller råd till det? Skaffa en lookbook och köpa en häst

79. Vad har du haft för husdjur? får, hästar, hundar, katter, marsvin

80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är allmänt störd, dryg och ingen empati
81. Svär du ofta? inte så mycket längre

82. Sverige när det är som bäst? På sommarn, när det är varmt.
83. Kan du åka slalom? nej

84. Vad har du ätit i dag? Lite kalopps, sen pölsa

85. Vad har du för utbildning? ehm går min utblindning nu *;D

86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Mina ögon

87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? min mage, ben

88. Vilken är din bästa egenskap? Att jag är glad för det mesta

89. Vilken är din sämsta egenskap? Att jag blir arg så lätt och väntar alltid på den andra att den ska säga förlåt.. -.-

90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Vet ingen

91. Saknar du något? Min hääst

92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Ja, man har en dag som man får känna sig speciell.

93. Vad gör dig ledsen? När folk ljuger, sviker och sånt

94. Vad gör dig glad? Nästan allt

95. Har du varit gift eller förlovad? Nej

96. Vad ska du göra i helgen? Vara med Philip<3

97. Vad är det knasigaste du gjort? Allt jag gör ör knasigt, så vet inte.

98. Vad har du för laster? ?

99. Vem är din förebild? Angelina jolie

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Kika på topmodel

 

 

TV PROGRAM IDAG PÅ 3AN

20:00 Top model

21:00 värsta pojkväns

22:00 Svenskars hemliga liv

 

Lägger upp lite bilder på Sötnosarna med!

Bitchen

Underbar och älskad ( haha, det är bitchen med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0