Killar ska torka tjejers tårar, inte skapa dom.

Själv så har jag världens bästa pojkvän. Så himla glad att han finns i mitt liv.

Sen, tycker jag om kommentarerna, asbajskul att ni kommenterar :)



Rätt svar på frågan är '' för att nästan alla modeller får anorexia tillslut''

och ingen hade rätt, tråkiga bajskorvar som inte kommenterar :((

Hela modellvärldens är så jävla hård. Man blir rädd och backar, tänker är det här jag viill? Man utsätter sig för psykistmisshandel ungefär, av folk du inte ens känner. Har du lite mer fett än vad du ska ha, så blir kommentaren '' tror du att vi har kläder i din storlek'' Allstå, det hatar mulliga, normal smala tjejer. Haha, vet det är sjuk. Men då fattar man varför de får anorexia. :) (Sen är det väl mest så i U.s.a, kanske inte så vanligt i Sverige)

Det är snyggt att vara som en pinne, men kanske inte som den smalaste pinnen då.


Kommentarer
Postat av: melinda

tycker modellerna hellre kan ha lite "vanligare" kroppsform, känns som att kläderna sitter snyggare och så då :o

2011-11-21 @ 21:58:22
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/
Postat av: elin

Mycket fin blogg!

2011-11-21 @ 22:46:00
URL: http://wahhlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0