Det händer, flera gånger om daagen

Ny dos på medicien.

Jag blir överkänslig, jag blir arg, jag blir irriterad, jag blir glad.

När jag är överkänslig, arg och irriterad, det går över på mamma och Philip. De som står mig närmast får skiten. Grejen är att jag blir elak, det sprutar fan ut elaka ord. Allt för att de ska tycka synd om mig och att de ska få skuldkänslor. Jag är såhär i vanliga fall, utan medicin, skulle jag vara ensamast på jorden. Ingen skulle orka stå ut med mig, ingen skulle vilka höra allt jag vill säga. Mamma och Philip säger alltid till mig att ta medicien, men gissa varför. Jag förstår inte själv hur jag är.Tack och lov att jag har er, ni är bäst. Imorgon far jag till sjukhuset för att kolla mitt senaste EEG(epelipsi test) Om jag fortfarande har det, jag tror inte att jag har det.Jag vill bara slippa den medicinen, hatar att svälja äckeljävlarna. 1 på morgonen, 2på kvällen.


A, den medicinen, gör så att jag tappar apititen, ser mat och skiter i det istället. Jo, medcinen kan ju göra så att man svälter, men det skulle aldrig hända, för jag älskar mat. 


Sen är jag så jävla trött på det här stället, vill bara dö här ifrån. Bajs. Vill till Stockholm.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0