Bara du och jag, min andra halva.

BÄÄÄÄÄsta, spelade även den här låten den 16novembeeeer<3<3<3

 

Varje gång jag hör den här låten så tänker jag på de första gångerna vi träffades. Gud, man skulle kunna göra vad som helst för att få uppleva det igen, fick min kille. Hur lycklig var inte jag då? Och är ännu mer lycklig idag. Är det vanligt att tjejer jagar killar? Haha.

 

Kommer aldrig glömma andra gången vi träffades, precis innan vi skulle gå till bussen. Jag visste inte vad han ville, så jag vågade fan knappt titta på honom. Första gången när han var hemma hos mig kunde jag aldrig sluta gloo på han, hade fan aldrig sätt något finare. Men iallafall. Tänke dryga med han för han hade sagt att han hatade att börja pussas med någon. Så jag la mig skit nära, jävligt nära hans ansikte och vara låg och kollade på honom. Sen får jag höra lite kaxigt '' Vill du ha en puss eller''. Haha, börjar fan skratta när jag hööör det. Så söt. Man säger att om inte första kyssen blir perfekt är det inte den rätta killen, vårann var misslyckad, han började skratta. Frågat han flera gånger varför han började skratta hans svar '' Men jag var neeervös''.

 

Som sagt, tur att jag kämpade med att träffa honom, tur att jag aldrig slutade hoppas. För nu är han min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0