Vaknade för 20 min sen???

Fan vad länge jag sov. Men philip och jag somnade aldrig igår, vi låg fan vaken till 4, sen somnade vi en stund, typ som 5min. Så vaknar vi och kl är 06:55 och jag gick och kissa sen sa jag tiden till philip för han skulle upp halv 9, för han skulle till sin farmor och farfar. Det vart så tomt utan han, hur ska jag klara mig när han åker till thailand i 8dagar?

 

Aja, jag och mamma ska gå till länsförsäkringar, ska fixa ett sparkonto till mig, ska föra över 1800 till de, jag är alltid as fattig på sommaren, så blir lite pengar där.

 

Sen kommenterade jag en blogg igår att ett shampoo som vi alla köper och tror att de är bra. Det är bra för stunden, sen förstör det håret. Visst man kanske inte märker själv om håret blir risigare, men man tappar det med. Det börjar lite smått, jag använde det i 6månader och jag tappade hår och fattade aldrig varför. Jag berättade de till min frisör och det såg ut som hon skulle döda mig. Haha, hon berättade om en kund. Hon skulle bleka håret och så när hon tar färg i det, så ramlade håret bara av, utan att hon knappt drog i det? Och hon sa även att hon använde tresemmé. Sen är det väl svårt att övertala folk att det är bara en bluff '' om hur bra det är'' Men dagen kommer när ni börjar inse varför ni tappar mer hår än vanligt osv.

Ni får väl göra som ni vill, men jag vet hur rädd vi är om vårt hår hoss oss tjejer. ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0