tack för kommentarerna. :))

Nu är jul, har fått öppnat 1julklapp, brukar alltid få göra det på morgonen men, det vart skal till min tele (som mamma har nu) och till hennes som jag har nu. Hade önskat mig de så vart happyy :))

 

Men kl 1 ska vi äta hos oss, blir bara vi i familjen + elina, eller hon är i familjen men hon bor i linköping.

Sen ska vi till farmor och kurt och få julklappar där osv.

Sen hem till oss, kolla på kalle anka? Vetinte. Menm öppna julklappar ifall

Sen drar jag till Philip och snor mina julklappar, hehe. :D

Blir nog inte mycket blogging idag, men det förstår ni väl :D

GOOOOOOdjul.

Fick inte med alla kommentarer

Fint Philip, ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0