Surar, surar mer och allmänt jävla sur.

Varför vann hon? Hon hade inte ens den drömmen eller intresset? Varför ge sig in på något hon inte vet någonting om eller ha förställt sig? JÄVLA KUK OLLON. Näe, ska vinna nästa års modelljakten, hoppas jag aldrig ser den dära julia s från Gävle. BLä så avundsjuk jag är. Men Elak var hon mot alla andra eftersom det var deras dröm.

Tyckte att Linnea skulle vinna och är glad att inte Gabriella vann, jävla tur.

Kunde inte göra bort mig mer än vad jag gjorde där, fattar varför de inte tog med mig, sen glad för hade bara åkt ut ifall för min längd och kropp, hatar att man måste vara lika lång som ett träd och lika smal som en pinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0