Stackars människor som är så missnöjd med sina liv..

Johanna Karlsson om 20 sanningar om mig själv:

Sluta ljug och sluta gör om dina bilder och visa hur ful du är. Du har visst druckit och varit full, Har massa vittnen som sagt det. Så snälla sluta lek fin och speciell. Du hade ändå ingen kille innan den du har nu för du är så ful och ingen ville ha dig

 

har redan gått ut med hur ful jag egentligen är, du kanske har missat det? ;) Men lägger upp videon åt dig ;D

 

Tog bort resten, kändes rätt omoget och vill inte vara lika omogen som henne..

 


Kommentarer
Postat av: felicia

Stackars Johanna.... :(

2011-12-19 @ 20:04:08
URL: http://feliciamariaeriksson.blogg.se/
Postat av: johanna Karlsson

fett synd om mig alltså :(

Jag sa bara vad jag vet och tyckte. Precis som du gör mot allt och alla, fan blir så less att du tror du är perfekt och kan ge kretik men när nån annan säger sin åsikt då jävlar. Tror inte på att du hade nå jävla förhållande innan isf vem var den fula jäveln som ville ha dig? , han kan inte ha nån brud nu iaf.

2011-12-20 @ 00:50:19
Postat av: fanniiiiii

Han heter victor leksén som nu är tillsammans med amanda andersson i gävle :)

2011-12-20 @ 01:44:17
URL: http://fannybajsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0