Skoja, det var 77st hehe

Tog en powernap, skönt som fan. Men får ni också ont i ögonen och näsan? ;o haha

Men innan det var jag i skolan som vanlig osv, men sen drog jag, Linnéa och Ida till selmas och åt, jag tog glass, linnea tog sin gummimacka(Gluten) haha. Ida tog en 4del av sin macka. Sen åt jag citroner. Sen var det bara att knalla hem och sova. Kollade även på O.C men det var så gamla avsnitt så jag somnade.

 

Ni får alla bilder jag taar någon annan gång, eftersom jag har mammas tele så har jag inte överför sladden och hon är ute och käkar med några....

Mikaela, jag vill ha gröt

Ida, i sina vanliga dagar + jag är hungrig..

våran humor i skolan????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0