Min feta åsikt om invandrare och allt det dära..

Jag har inget emot invandringen osv, tycker det är helt okej. Men det som inte är okej är att vi måste alltid rätta oss efter dom och dom aldrig till oss? Blir så jävla fel. För allt vi gör tydligen gör är rasism.. Samma där när ni vill att vi ska ha respekt till er och ni visar ingen tillbaka? Sverigedemokraterna har rätt på vissa sätt. Alla kan hålla med om att det har blivit för mycket, ibland känns det som det är mer invandrare än svenskar som bor i Sverige, Men gör inget för mig. Men de tar våra jobb, våra pengar från sos, a ni fattar? Sen vet jag att det kan vara svårt att få jobb här när man är invandrare och de har flytt ifrån deras land för att känna trygghet och måste ha hjälp av sos. Inge fel med det.

 

Sen att när någonting händer så skyller vi på turkarna, arberna osv. Det där är någonting båda ni och vi ska förstå, man fattar att ni invandrare försöker skapa något för att vara med i ''gänget'' Men allt blir fel t.ex om ni snor saker och sånt. gad, men ni fattar vad jag meeeeeeeeenar.

 

Men till er alla invandrare, hur hade ni kännt om halva sverige kom till erat land? (Överdriver som vanligt) men ni hade reagerat exakt lika mot oss som vissa gör mot er. Ni måste tänka åt både hållen ibland och inte kalla oss för rasister när vi inte ens är närheten av det.

 

Nu kommer alla ta det här fel, men som sagt, gillar alla för hur ni är inte för vilken jävla färg ni har på eran hud.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0