MEN TJENA, JAG HAR FUCKING ASPBERGER

Sista dagen i helsingborg som spenderades med Jonathan, fuck så fun vi hade.

tecken på att jag har det.

* Jag får damp när någon rör mina kuddar, de ska alltid ligga på en speciell plats. Fråga philip xD

* Hatar när folk rör mig i vissa tillfällen. Slog till viktor i min klass på käften inne på riksdagen, hahha.

* Säger allt rakt ut, finns ingen stop grej i hjärnan på mig själv. Gad så mycket skit jag har fått för det när jag bara har vart ärlig.. Haha, men det är så jävla fel.

* Har 0 empati, fast den blir bättre. Dör din mor så kan jag skratta för du är ful när du grinar. Typ så. Men skulle aldrig göra det idag.

* Fattar inte läsförstålse, inte ironi. Sitter där som ett klappmongo och fattar inte det roliga.

* Och gör det här mig till speciell?, eller johanna? xD

Aja, hade jag aldrig börjat på special klassen på murgården så hade ni aldrig märkt att jag har det. Och det här har vart min största fiende, menar hur jävla dåligt jag har inte mått? Blä. Men ni ser, man behöver inte se helt jävla sär ut, eller vara som honom i ''rymden finns inga känslor''.  men de har överdrivit så jävla mycket i den filmen, men kan säga att så blir man om man inte tränar en, eller ja dom värsta ifall. Hehe, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0