hELA året igenom, lite bara, haha.

1. Jag umgicks med Erika så mycket, så roligt i hade det. Men nu träffas vi inte alls, har inte förlorat henne, men sanden rinner ut någon gång :(

2. Jag pratade mer och mer med Philip, det var julafton varje morgon jag såg sms från honom och träffade honom och vart kär och kärare! 5 dec, första gången och den här bilden vart tagen i feb någongång.

3. Kämpade stenhårt i skolan, allt var så jobbigt eftersom jag hade börjat i en specialklass, men började inse att det inte var nå fel med det.  7st i en klass har vart det skönaste i skolan, fyfan.

4. Jag och Gustaf skicka in ett brev och sökte pengar till skolresa (klassen var speciell och vägrade hjälpa till) Så vi fick 7 tusen, sen samlade jag och han i 3000 sjävla, och det blev till stockholm.

5. Jag vart så kär så jag var helt fast i philip, vi var med varandra hela tiden, hade/har hittat min andra halva.

6. Vart skolavsluting, och jag var hur nöjd som helst. Men vi satt i kyrkan och så ropar dom upp mig och gustaf, trodde jag skulle bajsa på mig. Men allafall så fick vi 2 presentkort. mina betyg var bra, och jag mådde helt enkelt bra. Det roliga är ju att jag och gustaf vart bra vänner osv, var han och ilkka jag var jämt med.

(har bakåtsträckta ben, ser ut som jag har värsta kaggen) xD

7. Sommaren var skit bra, hade inte mått bättre och hände flera saker. Vi åkte till Helsingborg, norrköping osv.

 

Tog lite bilder ifrån sommaren

 

8. Började gymnasiet, trodde det skulle bli en mardröm. Men det vart hur bra som helst, har en skit bra klass. Kommer överens med alla, vissa pratar jag inte med, men försöker ifallD: Började även inse att jag var rätt bra i skolan när jag försökte.

:)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0