Fan blir bra det här!!!

halva Sverige tycker jag är en idiot som tycker att vara pinnsmal är snyggt, benen ska synas. Jaja, ni får tycka vad ni vill, för alla tycker väl om olika. T.ex finns hur många killar och tjejer som helst som gillar feta människor, och det är lika farligt att vara fet som smal.

 

Men den hära protein saken jag köpte, den är bäst. Jag har ingen hunger alls! Hur lätt blir inte det här då? Haha, och nej, jag ska inte svälta mig själv. Åt nyss fett mycket men kan tilllägga att de var det ända jag har käkat idag förutom 5godisar. Man glömmer ju bort att käka om man inte har någon hunger? Men allafall, nu kommer jag rasa i vikt och få min drömkropp jag alltid har drömt om. hihihi. Men a, ska inte skaffa på mig massa skit. :))

Jag är besatt av angelina, precis som alla tjejer i justinbieber.

Jag vet att hon har ätstörningar, men hon har en snygg kropp? Sen är det fel att ha de, man kan ju dö av ätstörningar, så det är väl inget man rekomenderar, men tränar man så, då kommer den underbara kroppen fram :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0