Dåliga på att kommentera? Eh, ja.

Förlåt för inga inlägg idag, men så trött i skolan. Kändes som jag skulle somna sittandes. Men gick hem på sista lektionen, fick så jävla ont i magen. andra gången på kort tid, hade jämt så förr. Men gick och simmade, var inga folk där så var riktigt skönt och mag onten gick över, brukar göra det av vatten. Men bastade så länge så jag nästan somnade. Men gick hem och somnade direkt jag la mig isoffan med gofisarna (hundarna) A, så var min dag, åt med mamma och kollade på tv och nu har jag beställt julklappen till älsklingen, fast har en till grej att köpa :)

 

Sen förlåt till alla som jag har vart arg eller elak mot, har verkligen inte alls dåligt samvete.......Jaja, börjar med medcinen igen så jag slipper det här och ni alla med. :)


Min fina gosse! En riktig bra bild på hur han ser ut när man blir tvingad att vara med kort ;D

Att vara en bra person, har jag haft problem med alla dessa ååååååår, men försöker ifall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0