Beställt en till julklapp åt älsklingen och har skrivit ett sammadrag till min samhällskunskap lärare

Fyfan vad illa det är för ekonomin för världen, hur kommer det gå när allt rsar, för pengar kommer inte ha något värde. Ne, vad händer egentlien, blir små rädd. Men ifall skrev rätt mycket kollade på ödesmötet i bryssel för EU, och har grävft lite i Grekland, vad de har gjort för fel och det var ju en hel del. Men ska bli ruligt om det här höjer mitt betyg, låg på gränsen till D ifall. Ska göra ett prov till så om jag gör bra iffrån mig där får jag nog C :D

Tror att det här är EUs chef, fatta vilken press hon lär haaaa, gad.

sen tog bilden för 2timmar sen när hon hade anlänt till mötet i Bryssel, nä nu kan jag för mycket.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0