Asså fuck, haha. Hade fått upp besökare och nu har jag tappat de över helgen ;D

Men man glömmer bort att blogga totalt under helgerna, men finns inget att skriva om heller. Men matchen igår var insane, i mitt huvud. Fick damp varje gång frölunda gjorde mål sen när inte ett av brynäs mål gilldes eller hur det stavas. Men det var en bra match ifall :D

 

Sen så handade vi på stan och köpte coola åt gubben och 2cheeeeeese och 1mc chikkkkkken. Jag har även slutat dricka läsk? Vet inte hur men är beroende i vatten, och jag hatade verkligen vatten förrut.. Har inte blivit så jäättte onytting denna helg, rätt bra. Men har även gottat i mig för mycket ändå, haha. Men ska ringa mamma och fråga henne när hon kommer hem, så dryg när hon inte är hemmma när jag kommer hem :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0