Är halv depp..

Philip drar utomlands den 3, och vill inte vara ensam. Jag kommer bli så att jag kommer ligga inne och vara vara hur deppig som helst. Inte vilja göra någonting, sååå ni kan väl vara snäälla och försöka få ut mig, för jag kommer antagligen inte höra av mig för jag kommer bara ligga inne och tycka synd om mig själv-.-

 

Sov när jag kom hem för jag var haaalft ledsen, haha. Är typ som han ska flytta till afrika eller något. Men vi har hittat alla julklappar och sånt nu och julgranen är klar. Ni får se den sen, ska snart lägga in på min andra data. Mina öögon dödar mig själv nu så ska lägga mig i soffan och bara glo på tv. Hörs om en timma eller halv timme.< 3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0