Alla svaren

hur lång är du?:) - jag är 1.68 lång.. :( Vill så gärna vara 1.79..

 

när började du blogga? - Började 09 men har tagit bort bloggarna flera gånger..

 

vad fick dig att börja blogga? - Började få brist på saker att göra på datorn och velade någonstans skriva av mig inför människor som är intresserade.

 

varför är du så otroligt fin? man blir ju avundsjuk:(
älskar din blogg, och du är världens finaste!!!!:D
- haha tack gullis! Du får aska min mamma ;D

 

vad lyssnar du på för musik? - Jag lyssnar verklingen på all musik, kan inte hålla mig till en musikstill..  mammaaaas lista, min lista på spotify, fast mamma hade den först sen tog jag den..

 

Gillar du att ta den i tvåan? :D - Jo, men jag älskar det, love it när philip får bajs på kuken ;)

 

vart bor din pojkvän och hur gammal är han? - Han bor i villa staden i Gävle och på stan i Gävle. Han är 17år, 94.

 

Hur träffades ni? - har skrivit det i några inlägg neråt :)

 

vilka bloggar läser du? - Alla storbloggare nästan, typ som kissie, dessie, paow, isabells, gossips. Sen äre alla småbloggare som bor i lilla sandviken, storvik och gävle. Ni får höra de sen.

 

Tror du att du kommer bli modell? - Jag vill tro det, men det är svårt att jag har någon chans. Ingen vill ha en kort modell, isåfall så måste man ha ren talang som fixar varje bildman tar.

 

Gillar du godis? ;D - Loveit, men har tröttnat på det som fan.

 

Vilka brukar du vara med i din klass och vilken linje går du? :) - Jadu, Ida, Linnéa, mikalea typ. sen är det några mer, men de kommer till skolan när de känner för det ;D Och jag går på vård och omsorg

 

visst är jag bäst? puss - Ja, det är du gummiluppan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0