20 sanningar om mig själv

1. Jag älskar hästar

2. Jag hatar fötter så jag får panik.

3. jag väger fucking 59kilo, för mycket.

4. jag fick B på medicin provet, måste få skryta (a)

5. Jag hatar när folk säger åt mig att smink mig eller att sluta avvända träningsbyxor, så därför går jag jämt med de eller så sminkar jag mig aldrig. Typ payback för att reta de eller något liknade.

6. Gillar att vara ful, rätt kul.

7. Skämms aldrig för något, kan prata om precis allt. Kan berätta alla min problem med mig själv för vem som helst, vill jag få ut det, då berättar jag de. Inte det smartaste kanske men tycker inte man ska vara tyst om hur man mår eller om sina problem, man lär få skriva utan att folk tycker att man överdriver eller uppmärksamhet.

8. Jag och min pappa snackar efter 6-7år, men jag lär fortfarande läxa upp honom eftersom han beter sig 13 och kan inte lita på han heller för den delen.

9. Hela min släkt är läskig. Jag menar det, har 1normal från pappas sida, men det är för hon inte växte upp med de.

10. Jag är autistisk, märks ej. Men min mamma har tränat bort precis allting.

11. Jag älskar att vara ensam, skulle kunna vara ensam för livet om jag var halft tvungen eller om alla lämnade mig. Har liksom ingen ''lust'', bara på helger. Fast vill bara vara med Philip, hehe käääär.

12. När jag var liten var jag den elakste ungen, alla var rädd för mig, slog allt och alla och stirrade på alla så det vart rädd. haha.

13. Min älsta bror har kapat kontakten med mig och alla, varför måste alla vara så sär ihuvudet? Inte ens jag skulle kunna göra det -.-

14. Skulle inte kunna leva utan min mamma.

15. Jag vill bli modell, men det vet ju typ.. Alla.

16. Jag har skrivit till bingo rimer, eller igår. Typ om jag kan vara modell fast hur kort och halvtjock jag är. Haha.

17. Tycker det är skit kul att ha så mycket folk jag har på fb. Kan vara jobbbigt med. Har en annan som är skit boooring.

18. Jag har aldrig drukigt, eller jo. Men har smakat inte direkt vart på en fest och tagit en hel öl eller något sånt skit. Töntigt. Inte min grej bara.

19. Är den dåligaste på höra av mig. Om inte någon hör av sig, så ligger jag bara inne och mår allmät dåligt. Haha, not fun.

20. Jag tar 3tabletter varje dag. och skiter ide ibland för jag vill prova, sätter mitt liv spel om man säger så.


Kommentarer
Postat av: Johanna Karlsson

Sluta ljug och sluta gör om dina bilder och visa hur ful du är. Du har visst druckit och varit full, Har massa vittnen som sagt det. Så snälla sluta lek fin och speciell. Du hade ändå ingen kille innan den du har nu för du är så ful och ingen ville ha dig.

2011-12-19 @ 17:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0